هشدار هواشناسی در مورد وزش باد و متلاطم شدن دریای خزر

هشدار هواشناسی در مورد وزش باد و متلاطم شدن دریای خزر آقای هویج: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد نسبت به وزش باد و متلاطم شدن دریای خزر هشدار داد.


به گزارش آقای هویج به نقل از ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد اعلام نمود: از ابتدای وقت جمعه (چهارم آبان) تا اواخر همان روز شاهد وزش باد و متلاطم شدن دریا در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان مازندران خواهیم بود.
بر این اساس نوع مخاطره افزایش بیشینه، سرعت وزش باد لحظه ای در محدوده ۲۴ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج دریا تا ۱/۵ متر در مناطق ساحلی و بیش از ۱/۵ متر در مناطق نزدیک و دور از ساحل خواهد بود.
در پی این هشدار اعلام شده است که خطر غرق شدن شناگران، احتمال پاره شدن تورهای صیادی، لطمه به ماهیان درقفس، لطمه به قایق های کوچک تفریحی و مسافری و شناورهای سبک، اختلال در تردد شناورها و کارهای ساحلی و فراساحلی، احتمال خسارت به تاسیسات دریایی وجود دارد که سفارش می شود از اقداماتی همچون ممانعت از شنا، محدود کردن تردد قایق های سبک و تفریحی، ورود و خروج کشتی ها به بندر با احتیاط، تردد کشتی های تجاری با احتیاط، محدود کردن کارهای شیلاتی، محدود کردن کارهای پشتیبانی صنایع فراساحل و اتخاذ تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی اعمال شود.


1403/08/04
12:05:42
5.0 / 5
14
تگهای خبر: سازمان , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
آقای هویج - رژیم غذایی لاغری

Mr.Havij
mrhavij.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آقای هویج محفوظ است

آقای هویج

رژیم غذایی لاغری