رئیس ثبت اسناد و املاك كشور عنوان كرد

وعده طرح تنش آبی و معضل تصادفات میامی در مسافرت محسنی اژه ای

وعده طرح تنش آبی و معضل تصادفات میامی در مسافرت محسنی اژه ای به گزارش آقای هویج، سمنان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر به استان سمنان با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان میامی با مردم دیدار و گفتگو کرد.


رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ۴ مهرماه در جریان سفر به استان سمنان با برگزاری میز خدمت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان میامی ضمن دیدار و گفتگو با مردم به سوالات و درخواست های مراجعین پاسخ گفت.
بابایی در گفتگو با مردم ضمن ابلاغ سلام رئیس دستگاه قضا و عرضه گزارشی از سفر به مردم، اظهار داشت: حدود ۱۴ مشکل اصلی توسط مسئولین شهر مطرح گردیده است که همه آنها مورد رسیدگی در شورایعالی قضایی که فردا در مرکز استان برگزار می شود مطرح خواهد شد.
وی اظهار نمود: یکی از اشکالات اصلی وجود ۲۵۰ کیلومتر جاده مواصلاتی است که به دلیل پایین بودن استانداردها و کمبود عوامل ایمنی زا آمار تصادفات جاده ای در آن بالاست و باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
بابایی همینطور با طرح سایر مشکلات همچون تنش آبی در شهرستان اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد برای مشکلات مطرح شده مصوباتی را دریافت نماییم تا بخشی از مشکلات شهرستان حل شود.
نماینده رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: حضور در مساجد و دیدار با مردم از برکات سفرهای استانی است و این دیدارها از جانب خادمین ملت در جهت حل مشکلات است که ان شاءالله بتوانیم گره ای باز نماییم.
به گزارش آقای هویج به نقل از ایسنا_ فردا پنج شنبه، رئیس قوه قضاییه در چارچوب سفرهای استانی به سمنان سفر می کند. معاونین محسنی اژه ای جهت بررسی شرایط شهرستان ها، به مراکز شهرستان های هشتگانه سفر کردند و مقرر است که مطالبات مطرح شده از جانب مردم در شورایعالی قضایی و شورای اداری استان مطرح شود.




منبع:

1403/07/05
12:13:55
5.0 / 5
184
تگهای خبر: استاندارد , ایمنی , دستگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
آقای هویج - رژیم غذایی لاغری

Mr.Havij
mrhavij.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آقای هویج محفوظ است

آقای هویج

رژیم غذایی لاغری